پرسش مهر ۱۴۰۲ : پویش مهر , پرسش مهر ۴۰۳-۱۴۰۲ رئیس جمهور
پرسش مهر: یکی از مواردی که هرساله معلمان نیاز به کسب اطلاعات، دانلود مقالات و… در مورد آن دارند، پرسش مهر ۱۴۰۲ است. اما پرسش مهر رئیس جمهور چیست؟ پرسش مهر یکی از طرح های تشویقی برای دانش آموزان و معلمان است. در این سایت قصد داریم برای شما بهترین مقالات را در این زمینه برای دانلود قرار دهیم. شما عزیزان می توانید علاوه بر دانلود از همین جا برای درخواست اختصاصی هم با ما تماس بگیرید. این طرح بر خلاف طرح های دیگری که توسط وزارت آموزش و پرورش اجرا و توصیه میشوند، به دست نهاد ریاست جمهوری راه اندازی شد و تا به حال نیز پس از سالیان زیاد در حال برگذاری است و استفاده های خوبی از آن شده است.
برای دانلود فایل های آماده محور های بیست و چهارمین پرسش رئیس جمهور کلیک کنید
در این صفحه شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به دانلود مقالات پرسش مهر بپردازید اما اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتری در مورد این طرح، پرسش مهر بیست و چهارم یا پرسش مهر ۱۴۰۲ و غیره دارید بهتر است تا ادامه مقاله را مطالعه کنید.
پرسش مهر ۱۴۰۲ در ابتدای راه
اولین جرقه های راه اندازی طرح پرسش مهر در ابتدای سال ۷۶ زده شد. در آن زمان ریاست جمهوری کشور بر عهده آقای محمد خاتمی بود و ایشان ایده طرح بنمار را مطرح کردند. این طرح در ابتدا بنمار نام داشت و پس از آن به طرح پرسش مهر تغییر نام داد. از سال ۷۶ قرار بر این شد که هر ساله رئیس جمهور کشور، فارغ از هر جهت گیری سیاسی، در ابتدای سال تحصیلی (اول مهر) به ارائه یک پرسش مهر بپردازد و دانش آموزان و معلمان در پاسخ به پرسش یا موضوع عنوان شده نامه های خود را برای رئیس جمهور ارسال کنند.
نام کلی این طرح پرسش مهر یا پرسش مهر رئیس جمهور است اما هر سال برای اینکه این نام نسبت به نام طرح در سال های قبل یا بعد تمایز پیدا کند، نام آن را به همراه سال تحصیلی و یا ترتیب آن بیان میکنند.
به طور مثال پرسش مهر امسال با نام هایی چون پرسش مهر ۱۴۰۲ یا پرسش مهر ۱۴۰۲ و همینطور پرسش مهر بیست و چهارم قابل شناسایی است. در سال آینده نیز نام آن برابر با پرسش مهر ۱۴۰۲، پرسش مهر ۱۴۰۲ یا پرسش مهر بیست و چهارم و یکم میشود.
اهداف، مزایا و معایب پرسش مهر ۱۴۰۲
در هر حال هر طرح با اهدافی اجرا میشود و در این بین ممکن است بعضی از آنها تحقق پیدا کنند و برخی با مشکل روبرو شوند و همینطور میتواند همراه با خود مزایا و معایبی را همراه داشته باشد.
اگر قرار باشد در ابتدا به اهداف پرسش مهر بپردازیم باید به مواردی اشاره کنیم که در ابتدا اهداف آن بودند و امروزه این اهداف تحقق یافته تبدیل به مزایا شده اند.
پرسش مهر ۲۳
درباره پرسش مهر ۲۳ باید گفت که بعضی از پژوهشگران سبک های تفکر را در حکم عادت مفهوم سازی میکنند. این روش برای درک رفتار افراد خوش¬بین و امیدوار بسیار موثر است. اگر خوشبینی و امید صرفا روشهای آموخته شده ای برای تفکر درباره دنیا باشند و اسنادهای بنیادی شخصیتی را منعکس نکنند، پس باید ایجاد تغییر در چنین سبک¬های ساده باشد.
برای دانلود فایل های آماده محور های بیست و چهارمین پرسش رئیس جمهور کلیک کنید
در واقع برنامه تفکر سلیگمن بر پایه این پیش فرض قرار دارد که خوش¬بینی از سبک اسنادی افراد ناشی می¬شود. افراد خوش¬بین، عقب نشینی¬ها، شکست¬ها و بدبختی¬ها را موقتی، مختص به موقعیتی خاص و ناشی از علل بیرونی می¬دانند.بنابراین وقتی کارها خوب پیش می¬رود، تفاوت چندانی بین خوش¬بین¬ها بدبین¬ها وجود ندارد. اما وقتی کارها خراب می¬شود، بدبین¬ها و افراد ناامید تسلیم می¬شوند، در حالی که خوش¬بین¬ها و افراد امیدوار مقاومت می¬کنند. در واقع وقتی کارها غلط از آب درمی¬آید، مهم است که تسلیم نشویم. از سویی خوش¬بینی نه تنها هیجانی مثبت بلکه فعال نیز هست. این هیجان باعث می¬شود فرد برای منابعی که نیاز دارد به محیط روی آورد(سلیگمن،۲۳۰۰) .
پرسش مهر ۱۴۰۲
اولین هدف طرح پرسش مهر، این بود که دانش آموز در ابتدای سال تحصیلی با یک موضوع متفاوت بتوانند خود را با فضای پژوهش و تفکر آشنا کنند و به این صورت از خسته کنندگی ابتدای فضای مدارس و درس کاسته شود.
پس از آن سعی شد تا با اجرای پرسش مهر، دانش آموزان را با مقام ریاست جمهوری کشور آشنا کنند و یک حس نزدیکی نه با شخص رئیس جمهور بلکه با این مقام در کشور، در بین دانش آموزان ایجاد شود.
هدف بعدی و بسیار مهم پرسش مهر رئیس جمهور، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان است که این موضوع با ارتباط آنها با یک مقالم بلند پایه اتفاق می افتد و مطمئنا باعث رسیدن به این هدف میشود.
البته اهداف دیگری هم در پشت پرده راه اندازی پرسش مهر وجود داشت. از جمله ایجاد شور و نشاط در ابتدای سال تحصیلی در بین معلمان و دانش آموزان.
تا اینجا با اغلب اهداف و مزایای پرسش مهر آشنا شدیم. در مورد معیاب آن نیز باید صرفا این را بیان کنیم که چند سالی است این طرح از طرف آموزش و پرورش جدی گرفته نمیشود و به صورتی که باید به آن توجه نمیشود.
البته همین موضوع باعث شده تا به تازگی دانش آموزان و معلمان هم مثل قبل این طرح اهمیت ندهند.
منظور از بی اهمیت شدن این طرح نزد اداره آموزش و و معلمان این است که در ابتدای راه اندازی آن قرار بود تا هدایای نفیسی به شرکت کنندگان از جمله دانش آموزان و معلمان برتر اهدا شود اما این هدایای صرفا در چند دوره پرسش مهر مانند پرسش مهر اول، دوم تا هشتم به آنها داده شد و پس از آن به مرور نه تنها هدایا بلکه الواح تقدیر این طرح هم به دست کسی نرسید.
پرسش مهر بیست و چهارم
مطالعات بی¬شماری نشان می¬دهدکه افراد خوش¬بین، نسبت به افراد بدبین سالم¬ترند. برای مثال پترسون (۲۳۰۰) سلامتی ۱۵۰ دانشجو را طی یک سال بررسی کرد. او دریافت که در مقایسه با خوش¬بین¬ها بدبین¬ها دو برابر بیشتر مبتلا به بیماری¬های عفونی می¬شوند و دو برابر بیشتر به پزشک مراجعه کردند.
همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر این¬که افراد خوش¬بین مبتلا به سرطان بیشتر از افراد بدبین مبتلا عمر می¬کنند (سلیکمن،۱۱۴۰۰۰). در زمینه رابطه خوش¬بین¬ با بهزیستی روانی ،لاور و تک (۱۱۴۰۰۵) با مطالعه بر روی ۱۳۵ زن مبتلا به نشانه¬های سرطان سینه به این نتیجه رسیدند که اگر محصلان از قبل انتظار مطلوبی از درمان داشته باشند، به عبارتی نسبت به درمان خوش¬بین باشند، اضطراب آن¬ها کمتر شده و باعث اقدام فوری آن¬ها به درمان می¬شود.
پرسش های مهر از ابتدا تا به حال
منبع بانک فایل پژوهشی معلمان؛ در هر حال، الان در برابر پرسش مهر بیست و چهارم قرار داریم و تا به حال تعداد زیادی پرسش مهر توسط ۳ رئیس جمهور در کشور عنوان شده است. در ادامه مقاله به پرسش های مهری که توسط رئیس جمهور ها در سال های مختلف مطرح شده اند میپردازیم. این موضوع شاید برای شما مطالعه کنندگان جنبه فان و افزایش اطلاعات عمومی داشته باشد.
پرسش مهر سال ۸۶-۸۷ (احمدی نژاد) برابر بود با:
- “عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟”
- “عوامل پیشرفت، راههای پیشرفت و موانع پیشرفت چیست”
- “چه چیزهایی مانع پیشرفت ماست؟ و موانع پیشرفت کدامند و چه کنیم تا با سرعت به سمت قله ها حرکت کنیم؟”
پرسش مهر سال (احمدی نژاد) ۸۷-۸۸:
- “چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟”
- “راه های خدمتگزاری چیست؟”
- “چگونه باید خدمت کرد؟”
- “چه عواملی دست به دست هم بدهند که روحیه خدمتگزاری درجامعه گسترش پیدا بکند؟”
- و…
چگونگی اجرای پرسش مهر ۱۴۰۲
در چگونگی اجرای پرسش مهر مرکولا (۲۳۰۲) در پژوهش خود به این نتیجه رسیده بدبینی با سطوح بالایی از خشم و اضطراب همراه است. همچنین افراد خوش¬بین نسبت به افراد بدبین اجتماعی¬ترند، بیشتر ورزش می¬کنند، از مهارت¬های بین فردی مطلوب¬تری برخوردارند، معاشرتی هستند و به راحتی می¬توانند یک شبکه اجتماعی حمایتگر در اطراف خود ایجاد نمایند. همچنین یافته های پژوهشی (ریچارد ، ۱۹۸۹) حاکی از آن است که افراد خوش بین دوران نقاهت بیماری را سریعتر سپری میکنند،
پرسش مهر ۹۳-۹۴ (رئیس جمهور):
- “عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟”
پرسش مهر ۹۴-۹۵ توسط آقای پرزیدنت:
“به نظر شما دانشآموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟ پس از پایان تحریم و ماه های آینده فرصت پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت استفاده کنیم؟”
پرسش مهر ۹۵-۹۶ توسط آقای پرزیدنت:
- “از کجا خشونت نشأت گرفته است و چگونه عدهای خشونت را میآموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ “
در مورد پرسش مهر ۱۴۰۲ هم در ادامه مقاله توضیحاتی را مطالعه میکنید. البته در مورد پاسخ به پرسش مهر ۱۴۰۲ یا پرسش بیست و چهارم هم مطالبی را آماده کرده ایم که تمامی این موارد را میتوانید در ادامه مقاله بخوانید.
پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور
با عضویت در سایت پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور به ده ها مقاله پیرامون پرسش مهر بیست و چهارم دسترسی داشته و میتوانید آنها را دانلود کنید.سالهاست که روسای جمهور مختلف در پی آن هستند که با مراجعه به مدارس در ابتدای سال تحصیلی در رابطه با موضوع مهمی صحبت کنندو دانش آموزان را ترغیب نمایند که در این رابطه به تحقیق و تفحص بپردازند.و دانش آموزان نیز علاوه بر نوشتن تحقیق و مقاله می توانند با کشیدن نقاشی و طراحی سایت هم در این مقوله شرکت نمایند.
شرایط افراد بدبین در پرسشگری
در صورتی که افراد بدبین مدت زمان طولانی تری را در تختهای بیمارستان سپری میکنند. خوش بینی به افراد کمک میکند تا در برابر افسردگی که منجر به شکست و وقایع ناگوار زندگی میشود ایستادگی کند.این موهبت به فرد کمک میکند تا در مقایسه با آنچه که دیگران از او انتظار دارند، موفقیت بیشتری در زندگی و محیط کاری و… به دست آورد. خوش بینی در فرد باعث فعال تر شدن دستگاه ایمنی میگردد که این امر موجب میشود تا فرد کمتر دچار بیماریهای عفونی شود و از سلامت روانی بالاتری برخوردار شود.
نتایج مطالعات پرسشگری
نتایج مطالعات (استراسل، مک کی و پلانت ،۱۱۴۰۰۹) نشان میدهد که خوش بینی به طور منفی با افسردگی و به طور مثبت با رضایت از زندگی، سلامت جسمانی و روانی و وقوع کمتر اختلالات روانی و عزت نفس بالا رابطه دارد. مردمانی که انتظارات خوش بینانه ای از سلامت و تندرستی خود دارند، عملا هم بیشتر از بدبین ها به مطالب و دانستنی های خطرساز توجه دارند تا جایی که برای پرهیز از خطر دست به پیشگیری از آنها میزنند. علت خوش بینی این قبیل مردم در همین نکته است که نسبت به مردمان بدبین ، رفتارها و عادتهای سلامت مدار بیشتری در پیش میگیرند. خوش بین ها آدمهای اهل مقابله ای فعال هستند که بیشتر، برای حل مشکلات تلاش میکنند تا پرهیز از مشکلات.
دانلود مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور
دانلود مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور در سالتحصیلی ۱۴۰۲-۴۰۳ به صورت کامل و در قالب ورد و قابل ویرایش در ۳۷ صفحه دانلود مقاله پرسش مهر بیست و چهارم به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی question-answer.ir طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .
مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور یا همان پرسش مهر بیست و چهارم به صورت کامل
مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ رئیس جمهور به صورت کامل مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی https://question-answer.ir طراحی و تدوین گردیده است و برای دانلود همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز سراسر کشور میباشد.مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی https://question-answer.ir طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .
برای دانلود فایل های آماده محور های بیست و چهارمین پرسش رئیس جمهور کلیک کنید
پرسش مهر و امیدواری
امید نیرویی هیجانی است که تخیل را به سمت موارد مثبت پرسش مهر ۱۴۰۲ هدایت میکند. امید به انسانها انرژی میدهد و مجهزشان میکند، و مانند کاتالیزوری برای کار و فعالیت عمل میکند. امید به ما انعطاف پذیری ، نشاط و توانایی خلاصی از ضرباتی را که زندگی به ما تحمیل میکند، میدهد و باعث افزایش رضایت از زندگی میشود(پریچت ، ۲۳۰۴ ). امیدواری پیوندی است میان رفتارهای مرتبط با هدف و باورهای فرد برای رسیدن به هدف. در سالهای اخیر، اسنایدر به عنوان پیشگام و متقدم مطالعه در زمینه امید، به معنا به عنوان یک عامل کنترل خود مینگرد که به کمک ، آن انسان میتواند از عزت نفس خود مراقبت نماید. اسنایدر تعریف ویژهای از کنترل دارد و آن را سازه ای روانشناختی میداند که افراد برای ادراک و فهم بهتر نتایج اعمال خود و رسیدن به پیامدهای مطلوب و پرهیز از پیامدهای نامطبوع، از آن بهره میبرند.
پرسش چه اهمیتی دارد ؟
در آزمون پایان دوره تاکید و تمرکز بیشتر روی کدهای گردشی و کدهای کانولوشنال است. آگاه باشید که هر دو کد بلوکی خطی بوده و کد گردشی کد بلوکی خطی (بی حافظه) و کد کانولوشنال یک کد بلوکی خطی (با حافظه) حافظه دار است.
یک یا دو پرسش نیز از اثبات هایی که به عنوان تمرین برای کدهای بلوکی خطی (که کدهای گردشی را نیز شامل می شود) داده شده بود آورده خواهد شد.
لطفا قبل از آزمون کارهای زیر را انجام دهید:
۱- از خواب کافی بهره مند شوید (بی خوابی شب آزمایش)
صفحه ۶۶ و ۶۷ نگارش دهم انشا گزارش بازدید از یک مکان تاریخی پرسش و پاسخ دهم پرسش های عینی گزینش و سازماندهی پرسش پایه و کلاس از سایت نکس لود دریافت کنید.
انشا گزارش بازدید از یک مکان تاریخی
با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب قرار است که برای شما عزیزان جواب سوال گزارش بازدید از یک مکان تاریخی در ادامه مطلب برای شما قرار خواهیم داد اگر شما عزیزان به ادامه مطلب مراجعه کنید انشا های مختلفی را می توانید پیدا کنید و اگر شما عزیزان بخواهید انش�
روش پرسش و پاسخ:
شیوه پرسش وپاسخ شیوه ای است که معلم به وسیله آن فراگیر را در گیر یک موضوع تازه می نماید، البته گاهی اوقات پرسش وپاسخ برای یادآوری مطالبی است که قبلا تدریس شده است، در هر صورت سئوالات باید به نحوی طرح گردد که فراگیر را به تفکر وادار نماید و گرنه طرح سئوالاتی که فراگیر صرفا محفوظات خود را ارائه نماید، ارزش تربیتی ندارد.
به این ترتیب، زندگی هنگامی معنادار است که فرد امکان کنترل زندگی اش را داشته باشد و برای رسیدن به اهدافش تلاش نماید. به اعتقاد اسنایدر، برگزیدن هدف های مناسب و تلاش برای رسیدن به آنها همان چیزی است که میتوان آن را امید نامید. امید یک حالت روحی و روانی بر انگیزاننده انسان به کار و فعالیت است. پژوهشگران بر این باورند که امید برای سلامت روان انسان ضروری است. پس مطمئنا امیدواری یک نیاز اساسی برای دانش آموزان و دانشجویان است (پارکینز ، ۱۱۴۰۰۷).
سیستم انگیزشی در پرسش مهر
از سویی امید یک سیستم انگیزشی شناختی پویاست که با افزایش امکان دستیابی به هدف پرسش مهر ۱۴۰۲، دانشجویان را با تمرکز به موفقیت برای فایق آمدن بر مشکلات توانمند میسازد. از دیدگاه اسنایدر امید یک هیجان انفعالی نیست که تنها در لحظات تاریک زندگی پدیدار میشود، بلکه فرایندی شناختی است که افراد به وسیله آن ، فعالانه اهداف خود را دنبال میکنند. از نظر او امید فرایندی است که طی آن افراد اهداف خود را تعیین میکنند، راهکارهایی برای رسیدن به آن اهداف خلق میکنند و انگیزه لازم برای به اجرا در آوردن این راهکارها را ایجاد کرده و در طول مسیر حفظ میکنند (اسنایدر،۱۱۴۰۰۴).
مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲
آنچه در این مجموعه مشاهده می کنیم :
- چکیده
- مقدمه
- بیان مسئله
- تداوم بی احترامی به دیگران
- گفتاری در معنای تحیت
- آیات کریمه قرآن
- بحث روایتی
- انسان اخلاقی و کرامت انسانی
- انسانهای محترم و قابل احترام
- چگونه احترام بگذاریم؟
- احترام به افكار و مقدسات یكدیگر
- الف) پذیرش دو طرف یا چند طرف
- ب) اصل آگاهى و علم
- ج) لزوم پذیرش اختلاف اقوام، ملل و زبانها
- همبستگی
- د) امكان حصول تفاهم و وحدت
- ه) آزادى فكر و اندیشه و انتخاب راه
- و) خوش بینى نسبت به دیگران
- ز) جدى گرفتن پیام گفت و گو
- ن) احترام به افكار، فرهنگ و مقدسات یكدیگر
- نتیجه گیری
- منابع و ماخذ
- همانطور که عنوان شد مقاله پرسش مهر ۱۴۰۲ بسیار کامل دقیق و قابل ویرایش می باشد.با هم بخشی از چکیده مقاله پرسش مهر بیست و چهارم رئیس جمهور را مشاهده می کنیم ادامه مطلب
پاسخ به پرسش مهر ۱۴۰۲ سوال سال اخیر رئیس جمهور پیرامون پرسش مهر به صورت کامل و در قالب ورد و قابل ویرایش در ۳۷ صفحه پاسخ به پرسش مهر بیست و چهارم به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی https://question-answer.ir/ طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .
قدرت روانی در پرسشگری
رابینسون (۱۱۴۰۰۴) معتقد است امید یکی از پایههای اصولی توازن و قدرت روانی است که مشخص کننده دستاوردهای زندگی پرسش مهر ۱۴۰۲ است. امید، توانایی باور یک احساس بهتر از آینده است. امید با نیروی نافذ خود، سیستم فعالیتی را تحریک میکند تا سیستم بتواند تجارب نو را کسب کرده و نیروهای تازهای در ارگانیزم ایجاد نماید و در نتیجه امید، انسان را به تلاش و کوشش واداشته را به سطح بالایی از عملکردهای روانی و رفتاری نزدیک میکند و از سویی امید یکی از نشانههای سلامت روانی است (رابینسون، ۱۱۴۰۰۴)
هوش هیجانی و پرسش
از دیدگاه هوش هیجانی امیدوار بودن به این معنااست که افراد در مقابل اضطراب فشارآور، نگرش حاکی از شکست یا افسردگی در رویارویی یا چالشها با موانع دشوار پرسش مهر ۱۴۰۲ تسلیم نخواهند شد (گلمن ، ۱۱۴۰۰۵). امید نقش مقتدرانه و شگفت آوری در زندگی ایفا میکند و در حیطههای گوناگون از موقعیتهای تحصیلی گرفته تا تحمل مشاغل پرزحمت، مزایایی به همراه دارد.
بیلی و اسنایدر (۲۳۰۷ ) آن را به گونه ای دقیق تر تعریف میکنند : امید یک حالت انگیزش مثبت با در نظر گرفتن اهداف روشن پرسش مهر ۱۴۰۲ برای زندگی است. در امید از یک سوء انگیزه خواستن به اراده برای حرکت به سوی اهداف و از طرف دیگر بررسی راه های مناسب برای حصول اهداف نهفته است. بنابراین کارکرد امید در زندگی به عنوان یک مکانیزم حمایتی است و باعث رشد و پیشرفت کیفیت زندگی انسان میباشد (بیلی و اسنایدر، ۲۳۰۷ريال به نقل از تقوی، ۱۳۹۴)
امیدواری و پرسش
امید از نظر ساختاری و ترکیب، ابعاد بسیار پیچیدهای ندارد و یا به عبارت دیگر امید از عوامل بسیار پراکنده و گسترده پرسش مهر ۱۴۰۲ ساخته نشده است، بلکه میتوان در یک محدوده کوچک امید را مورد بحث و بررسی قرار داده و آن را با تمام وجود مورد شناسایی نمود. اوبایونا و کارتر (۱۹۸۲ ) امید را با ابعاد پنج گوش و یا به صورت پنج ضلعی تعریف و توصیف کرده است که این ابعاد عبارتند از: (اوبایونا و کارتر، ۱۹۸۲)
برای دانلود فایل های آماده محور های بیست و چهارمین پرسش رئیس جمهور کلیک کنید
درباره ما
تیم تخصصی question-answer چندین سال است که در زمینه های آموزشی در خدمت شما عزیزان بوده است. هم اکنون با طرح سوال مهر رئیس جمهور در سال اخیر نیز با نگارش مقالات و طراحی پوستر و شعر و داستان و خوشنویسی و … در این رابطه در خدمت شما عزیزان هستیم.
منبع : تیم تخصصی question-answer