مقاله پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور : مقاله و تحقیق آماده و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش

مقاله پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور مقاله و تحقیق آماده و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور به صورت دقیق و مطابق با استاندارد

پرسش مهر بر طبق خیر های رسیده از آموزش و پرورش این پاسخ باید هر چه سریعتر به پرسش رئیس جمهور داده شود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور مقاله و تحقیق آماده و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش مقاله ای است که توسط تیم تخصصی ما در راستای پاسخ به سوال رئیس جمهور در ابتدای سال تحصیلی صورت گرفته است. در نگارش فایل حاضر تیم تخصصی ما تمام تلاش خود را در راستای هرچه قوی تر شدن این پژوهش که به صورت مقاله نگارش شده کرده ایم که در نهایت مقاله ای استاندارد در رابطه با مقاله پرسش مهر ۹۸ به شما عزیزان ارائه دهیم. آنچه در این مقاله وجود دارد عبارت است از :

پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور

از جمله ویژگی هاي نقش که آن را منشأ دیگري براي فرسودگی شغلی می دانند، گرانباري نقش است، به این معنی که اگر فرد نتواند از پس انجام کاري که بخشی از شغل معینی است برآید، دچار فرسودگی خواهد شد. گرانباري نقش در کار، به این معنی است که در میان یک گروه کار که کارهاي بسیار زیادي براي انجام شدن وجود دارند، فردي ممکن است دچار کژ کاري و بد عمل کردن شود، مشابه وضعیتی که در دستگاه برق یک ماشین رخ می دهد، اگر برق بیش از اندازه در دستگاه جمع شود، دستگاه متحمل اضافه بار می شود و امکان دارد کل ماشین دچار اختلال در کارکرد یا به اصطلاح کژ کاري شود(خواجه‌پور، ۱۳۸۰). گرانباري نقش را می توان از دو جنبه گرانباري کمی  و گرانباري کیفی   مورد بررسی و مطالعه قرار داد. گرانباري کمی زمانی پیش می آید که فرد براي انجام تمام کارهایی که در شغل محول می گنجد، وقت کافی ندارد، مثلاً حالتی که از معلم خواسته شود، علاوه بر مسئولیت کلاس هاي تحت نظارت مستقیم خود، کار هدایت و کنترل کلاس هاي قوق برنامه را عهده دار شود، روشن است که این معلم دچار گرانباري کمی در نقش می شود. در گرانباري کیفی، فرد شاغل مهارت هاي لازم را براي انجام شغل معین ندارد. گرانباري کیفی نقش، زمانی پیش می آید که کارکنان فکر می کنند قادر نیستند در حد مهارت هایی که دارند یا در حد کوششی که از آنها ساخته است، از عهده انجام کارها آنطور که شایسته است برآیند. به عنوان مثال تصور کنید معلمی که مدت ده سال در دبیرستان به عنوان دبیر، مشغول بوده است اگر این شخص یک باره به سمت مدیر سازمان ارتقا یابد، ممکن است مهارت هاي لازم براي پست مدیریت را نداشته باشد. کاري که یک دبیر انجام می دهد، مستلزم داشتن مهارت هاي لازم براي وظیفه هاي مدیریت سازمان نیست، وظیفه هایی مانند به کارگیري نیروها، ارزیابی عملکرد، اداره کردن منابع مالی و… این چنین وضعیتی در بسیاري از سازمان ها اتفاق می افتد، یعنی افراد را پی در پی ارتقا می دهند، تا وقتی به شغلی برسند که دیگر نمی توانند از عهده آن برآیند. پیتر و هال(۲۰۰۱) معتقدند گرانباري نقش از لحاظ کیفی، پیامد آن است که فردي که سابق بر این در کار خود موفق بوده، حال شغل تازه اي دارد که مهارت لازم براي آن را ندارد(خواجه‌پور، ۱۳۸۰).

محتوای مقاله پیرامون مقاله پرسش مهر ۹۸

  • فهرست مطالب
  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • اهمیت موضوع
  • ادبیات و پیشینه تحقیق پیرامون مقاله پرسش مهر ۹۸
  • روش تحقیق
  • روش گردآوری اطلاعات
  • جامعه آماری
  • روش نمونه گیری  و تعیین حجم نمونه
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • بحث و نتیجه گیری پیرامون مقاله پرسش مهر ۹۸
  • نارسايي هاي اجرايي و علمي در زمينه پژوهش پیرامون مقاله پرسش مهر ۹۸
  • راه کارهاي رفع موانع تحقيق و پژوهش پیرامون مقاله پرسش مهر ۹۸
  • منابع و ماخذ
  • منابع لاتین

آنچه حائز اهمیت است این است که تیم تخصصی نگارش و تدوین مقاله پرسش مهر تلاش خود را در جهت گردآوری مقالات و تدوین و نگارش آنها نموده است و در این رابطه نیز مقاله پرسش مهر ۹۸ از این امر مستثنی نبوده و کلیه فاکتورهای مورد نیاز در رابطه با مقاله فوق در آن رعایت گردیده است.

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل مقاله پرسش مهر ۹۸ از سایت ما بهره ببرند.بعد از خرید فایل حاضر هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

− 1 = 6

64 − = 62