نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری با دقت کامل و آپدیت روزانه

نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری با دقت کامل و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم.

  • کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری
  • جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداریبر طبق خیر های رسیده از آموزش و پرورش این پاسخ باید هر چه سریعتر به پرسش رئیس جمهور داده شود.در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با ما تماس بگیرید.

09307431004

این بسته ویژه، کاری از بانک فایل پژوهشی معلمان کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری آن زیر می باشد:

نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری

کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری

جزوه کامل به همراه نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری

   اعتقاد رهبر به اولویت اول بودن پیرو(گرین لیف، ۱۹۹۷)مبتنی بر نگرشی است که رهبر را در خدمت پیرو قرار می دهد و احترام به پیرو را در او نهادینه می سازد کاوی ، نگرش را عامل اصلی در بیان اندیشه و احساس، پویش یک مسیر فکری یا رفتاری و یک موقعیت رهبری قلمداد می کند که قادر است مقاصد و اهداف را محقق سازد(پاتر،۲۰۰۹). گرین لیف(۱۹۹۷) واقعیت های احترام رهبر به پیرو را در عملیاتی شدن نگرش های رهبران خدمتگزار در سازمان می داند و تأکید می کند محیط کار اثر گذار یعنی محیطی که ویژگی ها، دانش و اقدامات رهبران بر انگیزش پیروان به سمت تحقق اهداف و مقاصد موثر واقع گردد. رابطه رهبران خدمتگزار با پیروانشان برابر(راحت، هم شأن) و با نگرش هم دردی در حل مشکل رقم می‌خورد(وایت، ۲۰۱۰). این ساختارهای اخلاقی رهبری خدمتگزار و شیوه‌های رفتار با پیروان زمینه های باور به رهبری و احترام را فراهم می سازد(تامپسون، ۲۰۱۰).

برای خرید آبدیت جدید اینجا کلیک کنید

دروری(۲۰۰۵) می‌گوید رهبری خدمتگزار، پیروان را در مرکز اصلی توجه خود دارد. آنها در قالب انسان رشد می کنند بنابراین احتمال زیادی هست که هدف های سازمان را محقق کنند. روود(۱۹۹۵) اشاره می‌کند که گرین لیف در تعریف سبک خدمتگزار، بر برآورده کردن نیازهای سطح بالا تاکید می‌کند و آن را تعریف می‌کند به رهبری که نیازهای پیروان را حقیقتاً مورد ملاحظه قرار می‌دهد تا آنجا که مطمئن شود نیازهای سطح بالای آنان برآورده شده است. شرمن(۲۰۰۲) بیان می‌دارد در رهبری خدمتگزار، مدیر تلاش می‌کند نقش هر کارمند را در درون یکی از رهبری‌های گروهی در حوزه تخصصی خاص آن زیر دست توسعه دهد. همزمان مدیر تلاش می‌کند الگوی انتظارات را به گونه‌ای گسترش دهد که اعضای واحد کاری و افراد وابسته خارج از واحد کاری برای کمک مستقیماً به فرد محوری واحد مراجعه کنند نه به مدیر. این فرآیند به طور نوعی جایگاه فرد محوری را افزایش می‌دهد و نتیجه آن ارضای سطوح بالاتر نیاز، احترام رهبر برای فرد محوری خواهد بود(به نقل از نوروزی، ۱۳۸۶). برخی هوش انتزاعی رهبر را به عنوان ویژگی فردی بر فرآیند مذکور(احترام رهبر به پیرو) و مقدمه ای برای جلب اعتماد و تعهد پیرو موثر دانسته اند(مک مورای، ۲۰۱۰).

داگلاس(۲۰۰۳) تعهد پیرو به رهبر را در نتیجه استفاده اخلاقی رهبر از قدرت – که از نتایج خاص رهبری خدمت گزار دانسته – می شمرد(پاتر، ۲۰۰۹). ویتسون(۲۰۰۲ ) در تحقیقی نتیجه گرفت که رهبران خدمتگزار با زدودن خود پسندی و تعهد به خدمت پیروان زمینه های انگیزشی در تعهد پیرو به رهبر را به وجود می آورند(وایت، ۲۰۱۰). کلی(۱۹۹۲)تعهد پیرو را در قالب طراحی یک مدل دو بعدی بیان داشته است این مدل شامل یک محور افقی است که نشان دهنده رفتار پیرو بر روی یک پیوستار است از رفتار منفعل تا فعال، و یک محور عمودی که توانایی های پیرو را از تفکر وابسته و غیر نقادانه تا تفکر مستقل و نقادانه نشان می دهد حالت بینابین مدل شامل رفتارهای غیرمتعهدانه یعنی پیروان محافظه کار و از خود بیگانه است. کلی پیروان متعهد را این گونه تعریف می کند: ۱)خود را مدیریت می کنند، دارای ویژگی خود مدیریتی و مسئولیت پذیری هستند به طوری که رهبر می تواند کار به آنها واگذارد بی آنکه نگران نتایج آن باشد؛ ۲) به سازمان و یک هدف، اصل، یا شخصی خارج از خودشان متعهدند. آنها خود محور و خود بزرگ بین نیستند و اصول و هدفی دارند که نسبت به آن تعهد دارند. طبیعتاً گاهی اوقات با سازمان اختلاف پیدا می کنند که سازمان باید این ریسک منطقی را پذیرا باشد؛ ۳) شایستگی خودشان را می سازند، آنها در جستجوی چالش و روش‌هایی هستند که به استعدادها و توانایی‌های خود بیفزایند و ۴)دارای شهامت‌اند، منصف و مورد اعتماد، با جرأت، دلیر، درستکار و معتبر هستند. پیروان متعهد برای رهبر و سازمان با ارزش‌ترین افراد هستند زیرا فعالانه به رهبر و سازمان کمک می‌کنند آنها ویژگی خود رهبری دارند و نیازمند سرپرستی دقیق نیستند(نوگو، ۲۰۰۴). وینستون پیروان رهبر خدمتگزار را متعهدتر می‌داند(وینستون، ۲۰۰۳). باور به رهبران خدمتگزار توضیح بهتری برای رفتار متعهدانه و نوع دوستانه پیروان با رهبر است(تامپسون، ۲۰۱۰).

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری می باشد نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری زیر می باشد:

برای خرید آبدیت جدید اینجا کلیک کنید

محتویات بسته دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری:

بیش از ۱۰۰ سوال آزمون واقعی

  1. نمونه سوالات شماره ۱ با ۱۵۰ سوال با جواب
  2. نمونه محتوی آموزشی شماره ۱ با ۸۰ صفحه

این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد ازمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری می باشد.

و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون آیین نگارش مکاتبات اداری برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون

این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری طبقه بندی شده است

این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری در سایت می باشد.

این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد ازمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری می باشد.

و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری آن برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت آیین نگارش مکاتبات اداری طبقه بندی شده است

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

81 + = 88

18 − 9 =