پاسخ به پرسش مهر ۹۸ سوال سال اخیر رئیس جمهور پیرامون پرسش مهر

پاسخ به پرسش مهر ۹۸ سوال سال اخیر رئیس جمهور پیرامون پرسش مهر به صورت کامل و در قالب ورد و قابل ویرایش  در ۳۷ صفحه

پاسخ به پرسش مهر ۹۸ به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی https://question-answer.ir/ طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .

بر طبق خیر های رسیده از آموزش و پرورش این پاسخ باید هر چه سریعتر به پرسش رئیس جمهور داده شود.

در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با ما تماس بگیرید.

پاسخ به پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور

الف)مکتب کلاسيک: مديريت اعم از ¬¬¬رهبري است‌. انديشمندان مکتب کلاسيک مديريت را چيزي بيش از رهبري مي¬دانند. از ديد آن¬ها رهبري يکي از وظايف مديريت به حساب مي¬آيد.

ب)مکتب انسان گرايي مديريت : رهبري اعم از مديريت است، قلمرو رهبري وسيع¬تر از مديريت محسوب مي¬شود. قلمرو مديريت سازمان است و رهبري قلمرو و محدوده¬اي به خود نمي¬گيرد. در مديريت اهداف سازمان ملاک است و در ¬رهبري اهداف گوناگون است و۱۴وظيفه¬رهبري عبارتنداز‌:۱- رهبر به عنوان مجري ۲- رهبر به عنوان سياستگذار ۳- رهبر به عنوان¬ برنامه¬ريز ۴ – رهبر به عنوان متخصص ۵ – رهبر به عنوان نماينده ¬خارجي۶ – رهبر به عنوان کنترل¬کننده روابط¬داخلي ۷- رهبر به عنوان مسئول تشويق و تنبيهات ۸ – رهبر به عنوان واسطه يا داور ۹- رهبر به عنوان نمونه، ۱۰- رهبر به عنوان علامت گروه ۱۱- رهبر به عنوان جانشين مسئوليت¬هاي فردي۱۲- رهبر به عنوان ايدئولوگ۱۳- رهبر به عنوان سپربلا۱۴- رهبر به عنوان شبه پدر(علاقه بند،۱۳۷۹).

در يک تقسيم¬بندي کلي دو سبک اصلي در مديريت وجود دارد‌: در سبک اول مدير وظيفه¬گرا، مستبد، توليدگرا و تشکيلاتي است‌ و در سبک دوم مديرفردگرا، ملاحظه¬گر، مشارکت¬جو و کارمندگرا است.   ليکرت ( ۲۰۰۱ به نقل از مصطفوي،۱۳۸۴) در مطالعاتش دريافت که سبک¬هاي متداول مديريتي را مي‌توان بر روي يک پيوستار از نظام ۱تا ۴ نشان داد: نظام۱- اين نوع مديريت به زيردستان هيچ اعتمادي ندارد و همه تصميمات در رأس سازمان گرفته مي¬شود؛ نظام۲- اين نوع مديريت اعتماد کم به زيردستان دارد و بعضي از تصميمات در سطح پايين¬تر اتخاذ مي¬گردد؛ نظام۳ – اين نوع مديريت اعتماد و اطمينان قابل¬توجه ولي نه کامل به زيردستان دارد و نظام۴- مديريت به زيردستان اعتماد کامل دارد و تصميم¬گيري به طور وسيعي در سراسر سازمان توزيع مي¬گردد.

رابرت بليک و چين موتن(۱۹۹۶) در شبکه مديريت خود چهار سبک اساسي را عنوان مي¬کنند: سبک اول(بي¬خاصيت): در اين سبک توجه به افراد و توجه به بازده¬ سازمان در کمترين حد مي¬باشد؛ سبک دوم(باشگاهي): دراين سبک توجه به افراد بالاترين¬حد و توجه به سازمان کمترين ¬حد مي¬باشد؛ سبک سوم(وظيفه¬مدار): در اين سبک توجه به افراد کمترين¬حد وتوجه به سازمان در بالاترين¬حد مي¬باشد و سبک چهارم(تيمي): توجه به افراد و سازمان در بالاترين ¬حد مي¬باشد.

آنچه در این مجموعه پاسخ به پرسش مهر ۹۸ مشاهده می کنیم :

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • تداوم بی احترامی به دیگران
  • گفتاری در معنای تحیت
  • آیات کریمه قرآن
  • بحث روایتی
  • انسان اخلاقی و کرامت انسانی
  • انسان‌های محترم و قابل احترام
  • چگونه احترام بگذاریم؟
  • احترام به افكار و مقدسات یكدیگر
  • الف) پذیرش دو طرف یا چند طرف
  • ب) اصل آگاهى و علم
  • ج) لزوم پذیرش اختلاف اقوام، ملل و زبان‌ها
  • همبستگی
  • د) امكان حصول تفاهم و وحدت
  • ه) آزادى فكر و اندیشه و انتخاب راه
  • و) خوش بینى نسبت ‏به دیگران
  • ز) جدى گرفتن پیام گفت و گو
  • ن) احترام به افكار، فرهنگ و مقدسات یكدیگر
  • نتیجه گیری
  • منابع و ماخذ
  • همانطور که عنوان شد مقاله پاسخ به پرسش مهر ۹۸ بسیار کامل دقیق و قابل ویرایش می باشد.با هم بخشی از چکیده مقاله پاسخ به پرسش مهر ۹۸ رئیس جمهور را مشاهده می کنیم:

چکیده

اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه  در بين گروه‌هایی مثل دانش آموزان يكي از عوامل مهم تغييرات اجتماعي گروهي و فردي محسوب مي‌شود و يك امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه  به شمار مي‌آيد. زيرا نمي‌توان گفت همه دانش آموزان يك مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند  و يك خط فكري را دنبال مي‌كنند و عقايد و نظرات مشتركي دارند. وجود  اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه يك امر طبيعي است. اگر اين امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثيرات زيادي بر جاي گذارد خشونت، قهر و بسياري از اين رفتارها بيشتر مي‌شود در مقابل شادي و نشاط كاهش پيدا مي‌كند.  و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامي كه دانش آموزی تك بعدي به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار مي‌دهد و ديگران را سركوب مي‌كند او توانايي پذيرش عقايد مخالف را ندارد و اين موضوع مربوط به شخصيت پرورش يافته وي مي‌شود.بنابراين تضاد بين دانش آموزان مدرسه تا حد زيادي ايجاد شكاف خواهد كرد. ريشه بسياري از اختلافات عميق در اين مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معين تجاوز كند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل اين مسئله که به پرسش مهر ۹۸-۱۳۹۸ رئیس جمهور انجامید به عقايد و مخالفت‌هاي ديگران، تربيت افراد، سطح تحصيلات، ميزان اعتقادات و باورهاي ديني بستگي دارد. اينكه شخصيت فرد در چه خانواده‌اي پرورش يافته از اهميت برخوردار است. در مقاله حاضر تصمیم داریم به این مسئله و راهکار های برطرف نمودن آن پرداخته و عوامل موثر در پیگیری و برطرف نمودن این مشکل را بررسی کنیم.

کلیدواژه : پرسش مهر،رئیس جمهور، دانش آموزان پاسخ به پرسش مهر ۹۸

برای دانلود پاسخ به پرسش مهر ۹۸ می توانید ازلینک زیر استفاده نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

11 + = 16

− 1 = 1